Hoppa till innehåll
  • Fotolog
  • Portfolio
  • Kontakt
  • Om mig
  • Hem
  • Portfolio
  • Blog
  • Fotolog
  • Om mig
  • Wistbacka.se

Återbesök

2019

Återbesök

Återbesök

igp
←Instagram Image
Valter har varit på återbesök hos veterinären idag. Han har fortfarande inflammation i mellanörat och benet där inne är ganska skadat då det pågått ett tag. Jag beslutade tillsammans med veterinären att han inte ska opereras pga ålder, biverkningar och risker, utan fortsätta på antibiotika/kortison/örontvätt i sex veckor eftersom behandlingen fungerat bra hittills. Då ska han magnetröntgas igen för att se om det fungerat. Sen får vi se, men förhoppningsvis får vi ha honom kvar ett tag till.→

Fler inlägg

  • Färger

    2026-06-07
  • Nyköping

    2026-06-07
  • Syrén

    2026-06-06
  • Primal Scream

    2026-05-28

J.Wistbacka

Grafisk formgivare, Webbutvecklare, Fotograf, Illustratör

  • Behance
2026

© wistbacka.se